środa, 15 lutego 2012

Rihanna Gangster for life tłumaczenie

Liżę pistolet

Kiedy jestem gotowa

Bo wiem

Że zemsta jest słodka

Taka słodka


To jest gang

Panie, bang!

Kochanie, bang!

Powiedz mi czego potrzebujesz?

Oh


Każdy sukinsyn chcę braku szacunku

Grają z ogniem (?) Ci mokro

Jakie to uczucie tam na dole na kolanach


Mam te dziewczyny

Jak żołnierze, marsz zwalniają

zwalniają

zwalniają


Jestem gotowa gonić

Dziewczyno, jestem z Tobą

Jeśli oni dostaną Ciebie, oni dostaną mnie


Więc nadchodzimy! chodźmy!

Dziwko, jestem z Tobą

Jeśli on wychłosta Ciebie, on wychłosta mnie


Ty wiesz, staczam się

staczam się dla życia

załadowana, wyładowana

chodźmy!


Bandyta życia

do dnia

to ja umrę

Tak, obiecuję

i będę stała w wysokościach


Ty wiesz to, jestem tam

Ty wiesz, staczamy się

Bandyci życia


My jedziemy

Przez nich reflektory gasną

My wiemy gdzie Ty stoisz


Wiemy co robisz

Nie gramy w to gówno

Czarnuchu, nie gramy, nie


Wszyscy cicho gdy robisz swoje brudy

Zachowujesz się jak dziwka {...?}

Spada Twoje życie na kolana, oh


Mam te dziewczyny

Jak żołnierze, marsz zwalniają

zwalniają

zwalniają


Jestem gotowa gonić

Dziewczyno, jestem z Tobą

Jeśli oni dostaną Ciebie, oni dostaną mnie


Więc nadchodzimy! chodźmy!

Dziwko, jestem z Tobą

Jeśli on wychłosta Ciebie, on wychłosta mnie


Ty wiesz, staczam się

staczam się dla życia

załadowana, wyładowana

chodźmy!


Bandyta życia

do dnia

to ja umrę

Tak, obiecuję

i będę stała w wysokościach


Ty wiesz to, jestem tam

Ty wiesz, staczamy się

Bandyci życia


Chodź, jeszcze nie skończyliśmy

Mamy wiele do handlowania

My nie przejmujemy tego świata jeszcze


Boom!

My armia

Lepsza jeszcze od marynarki wojennej

Lepsza jeszcze szalona

Pistolety w górę

Pistolety w górę

Pistolety w górę


Nie skrzywdzisz nas ponownie

gdy będziesz przechodził obok

Mamy swoje pistolety, swoje pistolety

swoje pistolety, swoje pistolety


Mamy swoje pistolety w pierdolonej górze, ohh

Staczam się dla życia

Bandyci życia

Staczam się dla życia

Bandyci życia


Ty wiesz, staczam się

staczam się dla życia

załadowana, wyładowana

chodźmy!


Bandyta życia

do dnia

to ja umrę

Tak, obiecuję

i będę stała w wysokościach


Ty wiesz to, jestem tam

Ty wiesz, staczamy się

Bandyci życia


Liżę pistolet

Kiedy jestem gotowa

Bo wiem

Że zemsta jest słodka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz