piątek, 17 lutego 2012

Needles tłumaczenie tekstu piosenki

Igły


Nie potrafię ukryć

Tych bólów brzucha

I chodzenia o lasce

Kiedy ty, wyjdziesz

I zaszeptaszmi o swoim tragicznym życiu

Ale ja nie mogę rosnąć

Zanim nie zjesz mnie do ostatka

Och, kiedy się uwolnię

A ty,

pasożyt

Znajdziesz sobie innego gospodarza

Innego głupka do upieczenia


Bo ty

... mój tasiemiec mówi mi co mam robić

... mój tasiemiec mówi mi gdzie mam iść

Wyciągnij tasiemca z dupy... HEJ! [x4]

Nie mogę zaprzeczyć

Wszystkim złym cechom i wypełnianiu się skrzynek

Kiedy ty

Kiedy wyjdziesz

I zaczniesz do mnie pełzać, wasza alfonsowatość

Ale ja nie mogę rosnąć

Zanim nie zjesz mnie do ostatka

Och, kiedy się uwolnię

A ty,

pasożyt

Znajdziesz sobie innego gospodarza

Kolejną kupę do ucztowania


Ty ...mój tasiemiec mówi mi co mam robić

Ty ...mój tasiemiec mówi mi gdzie mam iść

Wyciągnij tasiemca z dupy... HEJ! [x3]

Wyciągnij tasiemca ze mnie


Ze mnie


Siedzę sobie wpokoju

Z igłą w ręce

I czekam na grobowiec

Jakiegoś umierającego dziadka

Siedzę sobie wpokoju

Z igłą w ręce

I czekam na grobowiec

Jakiegoś umierającego dziadka

Umrzyj

Bo

Ty ...mój tasiemiec mówi mi co mam robić

Ty ...mój tasiemiec mówi mi gdzie mam iść

Wyciągnij tasiemca z dupy... HEJ! [x4]

HEY! [x4]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz