poniedziałek, 27 lutego 2012

White America tłumaczenie tekstu piosenki

Ameryka, hahaha, kochamy cię, ilu ludzi jest dumnych z faktu bycia obywatelami tego

pieknego kraju, te paski i gwiazdy to prawa, którym ochronie ludzie poświęcali

swoje życie

Kobiety i mężczyźni, umierali za wolność słowa.

Wolność, którą rząd Stanów Zjednoczonych

przysiągł strzec,

(Yo, chcę żeby wszyscy słuchali słów tej piosenki) a przynajmniej tak nam mówiono...

Nigdy bym sobie nie wyśnił tego, że kiedyś zobaczę

tylu pierdolonych ludzi, którzy myślą tak jak ja, którzy mają te same poglądy

te same wierzenia, to jak krocząca za mną pieprzona armia

dotykam tak wielu istnień, tyle nieukierunkowanego gniewu,

który rozprzestrzenia się

przez twoje radio, póki nie utrwali się na wiele następnych dni w twojej głowie

Kto by pomyślał, że będę stawał przed lustrem, farbował włosy wodą utlenioną,

nosił T-shirty, że w taki sposób odniosę sukces w rapie

Jak mógłbym przewidzieć, że moje słowa będą miały taki wydźwięk, ktoś tam na górze

w biurze musi się ze mną zgadzać, bo Kongres mi mówi, że nie stwarzam nic tylko

kłopoty, mówią mi teraz, że mam problem z rządem, a ja to kocham,

Całe życie przerzucałem gówno, i teraz rzucam je na...

Białą Amerykę, mógłbym być jednym z twoich dzieci, biała Ameryka, mały Eric wygląda

zupełnie jak ja, biała Ameryka, Erica uwielbia moją muzę,

jestem w TRL (red. kiepski show na MTV), spójrzcie ile uścisków dostaję

biała Ameryka mógłbym być jednym z twoich dzieci, biała Ameryka, mały Eric wygląda

zupełnie jak ja, biała Ameryka, Erica uwielbia moją muzę

jestem w TRL, spójrzcie ile uścisków dostaję

Spójrzcie na te oczy, niebieskie, takie jak twoje kotku

gdyby były brązowe, Shady przegrałby, Shady siedziałby na półce

Ale Shady jest ładny, Shady wiedział, jego dołeczki sprawią, że panie będą mdlały

Kotku, spójrz na sprzedaż, policzmy

gdybym był czarny, nie sprzedałbym połowy tego co teraz

Nie musiałem kończyć liceum Lincoln'a, żeby to wiedzieć

Potrafię rapować, więc pieprzyć szkołę, jestem zbyt bombowy, żeby tam wracać

dajcie mi mikrofon i pokażcie gdzie jest studio

Gdy byłem w podziemiu, nikogo nie obchodziło, że jestem biały

żadne znane firmy nie chciały podpisać ze mną kontraktu, prawie się poddałem

byłem jak, pieprzyć to, potem poznałem Dre

jedynego gościa, który nie zwracał na to uwagi, dał mi szansę

Rozpaliłem pod jego dupskiem ogień, pomogłem mu wrócić na szczyt

Każdy czarny fan jakiego zyskałem pochodził prawdopodobnie od niego

w zamian za każdego białego fana jakiego on zyskał, cholera, wymieniliśmy się

Siedząc teraz, patrząc wstecz na to gówno, wow

jestem jak moja skóra, ona zaczyna pracować na moją korzyść, to jest...

Biała Ameryka, mógłbym być jednym z twoich dzieci, biała Ameryka, mały Eric wygląda

zupełnie jak ja, biała Ameryka, Erica uwielbia moją muzę,

jestem w TRL (red. kiepski show na MTV), spójrzcie ile uścisków dostaję

biała Ameryka mógłbym być jednym z twoich dzieci, biała Ameryka, mały Eric wygląda

zupełnie jak ja, biała Ameryka, Erica uwielbia moją muzę

jestem w TRL, spójrzcie ile uścisków dostaję

Widzisz, problem w tym, że mówię do dzieciaków z przedmieść,

które inaczej nie miałyby możliwości dowiedzieć się, że takie słowa w ogóle istnieją

a ich mamy prawdopodobnie olałyby to

Było tak póki nie zrobiłem tego pierdolonego zamieszania

Prosto z głośnika wkroczyłem w ich pokoje

dzieciaki oszalały, gdy się dowiedziały, że wypromował mnie Dre

wystarczyło tylko to, natychmiast przyciągałem je jak magnes

Przychodziły również do mnie, bo wyglądałem jak one

Dlatego właśnie zaczęły dokładnie studiować moje teksty

przeczesując je dokładnie; to jakby lina czekająca na to by mnie udusić

ciasno owijając się wokół szyi; obserwowali mnie tak jakbym pisał z niechęcią

Nie, słyszę tylko; teksty teksty, ciągłe kontrowersje

Sponsorzy wytrwale próbują skrócić moje koncerty

hip-hop nigdy nie był problemem w Harlemie, tylko w Bostonie

odkąd zaczął nękać ojców dojrzewających córek

Zbieram krytykę od aktywistów

jakbym był pierwszym raperem, który uderzył laskę lub powiedział 'pedał'

Cholera, po prostu patrzcie na mnie jak na najlepszego kumpla

Pierdolonego rzecznika...

Białej Ameryki, mógłbym być jednym z twoich dzieci, biała Ameryka, mały Eric wygląda

zupełnie jak ja, biała Ameryka, Erica uwielbia moją muzę,

jestem w TRL (red. kiepski show na MTV), spójrzcie ile uścisków dostaję

biała Ameryka mógłbym być jednym z twoich dzieci, biała Ameryka, mały Eric wygląda

zupełnie jak ja, biała Ameryka, Erica uwielbia moją muzę

jestem w TRL, spójrzcie ile uścisków dostaję

Rodzice Ameryki; mam na celowniku małą Ericę, by wpłynąć na jej charakter

Jestem hersztem nędznych pomagierów,

wysłanym by ich poprowadzić ku stopniom Kongresu,

naszczać na trawnik Białego Domu,

spalić trumnę i zastąpić ją naklejką doradcy rodzicielskiego,

napluć w twarze demokracji hipokryzji.

Pierdol się Ms. Cheney, pierdol się Tipper Gore, mówię pierdolcie się korzystając

z wolności słowa jakiej udzielają mi podzielone stany zakłopotania, pierdolcie się

He, hahaha, ja tylko żartuję Ameryko, wiesz, że Cię kocham...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz