środa, 15 lutego 2012

Goodbye tłumaczenie tekstu piosenki

Mogę szczerze powiedzieć

Byłeś w mojej pamięci

Od kiedy się dziś zbudziłam

Patrzę na Twoje zdjęcie cały ten czas

Te wspomnienia się ożywiają

I nie mam nic przeciwko



Ref: Pamiętam kiedy się całowaliśmy

wciąż czuję to na moich wargach

Chwilę, w której tańczyłeś ze mną

Bez żadnej muzyki

Pamiętam te zwyczajne sprawy

Pamiętam aż do łez

Lecz chciałabym zapomnieć jedną rzec

Wspomnieniem, o którym chcę zapomnieć

Jest pożegnanie



Wstałam tego ranka

I zagrałam naszą piosenkę

I mimo łez śpiewałam dalej

Podniosłam telefon i potem

go odłożyłam

Bo wiem, marnuję swój czas

I nie mam nic przeciwko



Ref.



Nagle mój telefon dzwoni

z twoim tonem

Waham się lecz odbieram mimo wszystko

Brzmisz tak samotnie

I jestem zaskoczona słysząc jak mówisz


Ref: Pamiętasz, gdy się całowaliśmy

Wciąż czujesz to na swoich wargach.

Pamiętasz, gdy tańczyłeś ze mną

Bez żadnej muzyki

Pamiętasz te zwyczajne sprawy

Rozmawialiśmy aż do łez

Powiedziałeś, że strasznie żałujesz

Jedyną rzeczą, o której chciałbyś bym zapomniała

Jest Powiedzenie 'żegnaj'

Powiedzenie 'żegnaj'

Pożegnanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz