wtorek, 28 lutego 2012

MARILYN MANSON Cat In The Hat tłumaczenie

"Kot w Kapeluszu"



Słońce nie świeciło

Było za mokro żeby grać

Więc siedzieliśmy w domu

Wszędzie było zimno,zimno,mokry dzień

Siedziałem tam z Sally

Siedzieliśmy tam,my dwoje

I powiedziałem że pragnę żebyśmy mieli co robić!

Za mokro,żeby wyjść

I za zimno,żeby grać w piłkę

Więc siedzieliśmy w domu

Wcale nic nie robiliśmy

Wszystko co mogliśmy robić to siedzieć,siedzieć,siedzieć,siedzieć

Nie lubiliśmy tego ani odrobinę

I potem coś huknęło

To hukniecie spowodowało,że podskoczyliśmy

Popatrzeliśmy

Potem zobaczyliśmy go wkraczającego na dywanik

Patrzeliśmy i widzieliśmy go

Kot w kapeluszu

I powiedział do nas

"Dlaczego tam siedzicie?

Wiem,że jest mokro

I że słońce nie świeci

Ale możemy mieć dużo dobrej zabawy,to jest zabawne

Znam kilka dobrych gier,moglibyśmy zagrać"

powiedział kot

"Znam kilka nowych sztuczek"

powiedział kot w kapeluszu

"Dużo dobrych sztuczek

Pokażę wam to

wasza mama wcale nie będzie miała nic przeciwko,jeśli to zrobię"

Sally i ja nie wiedzieliśmy co powiedzieć

Nasza mama wyszła z domu na cały dzień

ale nasza ryba powiedziała

"Nie! Nie! Zróbcie, żeby ten kot odszedł

Powiedzcie temu kotowi w kapeluszu

"NIE CHCESZ grać"

"Nie powinieneś tu być"

"Nie powinieneś być wokoło"

"Nie powinieneś tu być kiedy nasza mama wyszła".

"Nie! Nie! Nie bój się! Nie bój się!"

powiedział kot w kapeluszu

"Moje sztuczki nie są złe"

powiedział kot w kapeluszu

Dlaczego,możemy mieć dużo dobrej zabawy, jeżeli sobie życzysz grę, że rozmawiam z rybą"

"Odłóż mnie!" powiedziała ryba

"To wcale nie jest zabawne!"

"Odłóż mnie!" powiedziała ryba

"Nie chcę upaść!"

"Nie bój się" powiedział kot

"Nie pozwolę,żebyś spadł"

"Będę trzymał cię wysoko w górze kiedy stanę na piłce z książką w jednej ręce i filiżanką na moim kapeluszu.

Ale to nie jest wszystko co potrafię" powiedział kot.

"Patrz na mnie, patrz na mnie teraz" powiedział kot

"Z filiżanką i ciastem na czubku mojego kapelusza potrafię unieść dwie książki i potrafię unieść rybę

i mały zabawkowy statek

i trochę mleka w naczyniu

i patrz:

potrafię skakać na jednej nodze w gorę i w dół na piłce

ale to nie jest wszystko, o nie, to nie jest wszystko,

patrz na mnie,patrz na mnie, patrz na mnie teraz,

to jest zabawa, masz zabawę ze skakania na piłce"

I Sally i ja zobaczyliśmy jak wszystkie rzeczy spadają

i nasza ryba też spada w dół

Wpadła do garnka, powiedziała "Lubię to? O nie, nie lubię, to nie jest dobra gra"

powiedziała ryba [...]

"Nie, nie lubię tego ani odrobinę, teraz patrz co narobiłeś" powiedziała ryba do kota

"Patrz teraz na ten dom".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz