piątek, 24 lutego 2012

Just My Imagination tłumaczenie tekstu

Po prostu moja wyobraźnia


Wyglądam przez okno, widzę ją, jak przechodzi przez ulicę.
Mówię sobie, że jestem szczęściarzem.
Mając taką dziewczynę, moje marzenia się spełniły.
Ze wszystkich dziewczyn w Nowym Jorku ona kocha mnie prawdziwie.
To była tylko moja wyobraźnia, jeszcze raz
Biegnij razem ze mną.
To była tylko moja wyobraźnia,
Biegnij ze mną.

Niedługo się pobierzemy i stworzymy rodzinę.
Dwaj chłopcy dla Ciebie, co byś powiedziała na dwie dziewczynki dla mnie.
Mówię Ci, jestem po prostu kolegą z jedną ścieżką umysłu.
Cokolwiek to jest, ja chcę, szukam i znajdę.

Mówię Ci,
To była tylko moja wyobraźnia, jeszcze raz
Biegnij razem ze mną.
To była tylko moja wyobraźnia,
Biegnij ze mną.

Każdej nocy mam nadzieję i modlę się
"Drogi Boże, wysłuchaj mojego usprawiedliwienia.
Nie pozwól nigdy żadnej innej, wziąć jej miłości ode mnie,
Albo na pewno umrę"

Jej miłość jest jak ekstaza.
Kiedy otula mnie ramionami.
Słucham jej czułej rapsodii.
Ale w rzeczywistości... Ona nawet mnie nie zna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz