piątek, 24 lutego 2012

Michael Jackson Beautiful Girl tłumaczenie

Zakochałem się w pięknej dziewczynie

Zakochałem się w pięknej dziewczynie

To prawie jak taniec

kiedy romansujemy w jej ramionach

to tylko część tego

nie widzisz, że zakochałem się

Zakochałem się

zakochałem się

zakochałem się


Da da da da da da da da

Da da da de da da da da

Da da da da da da da da


Nie widzisz, że zakochałem się


Zakochałem się w pięknej dziewczynie

zakochałem się w pięknej dziewczynie

To prawie jak taniec

kiedy romansujemy w jej ramionach

to tylko część tego

nie widzisz, że zakochałem się

zakochałem się

zakochałem się

Miłość

Da da da da da da da da da

Miłość

Da da da da da da da da da

ona nigdy się nie dowie

Miłość

Nie widzisz, że zakochałem się


[solówka gitary]


To prawie jak taniec

Kiedy romansujemy w jej ramionach

to tylko część tego

Nie widzisz, że zakochałem się

Zakochałem się

Zakochałem się


Ona nigdy nie pomyślała

przez cały czas czekaliśmy na


Nie widzisz, ze zakochałem się

Zakochałem się

zakochałem się

Miłość

Nie widzisz, że zakochałem się

Zakochałem się

Zakochałem się

Zakochałem się

Miłość

Nie widzisz, że zakochałem się

Zakochałem się

Zakochałem się

Zakochałem się

Zakochałem się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz