sobota, 25 lutego 2012

For Once In My Life tłumaczenie tekstu

Po raz pierwszy w życiu

mam kogoś, kto mnie potrzebuje

kogoś, kogo sam tak długo potrzebowałem.

Po raz pierwszy spokojny

mogę iść tam gdzie poprowadzi mnie życie

i jakimś sposobem wiem, że będę silny.

Po raz pierwszy mogę dotknąć

tego o czym marzyło moje serce

długo przed tym zanim poznałem

kogoś tak ciepłego jak Ty,

kto może sprawić, że moje marzenia się spełnią

Po raz pierwszy w życiu

nie pozwolę by żal sprawił mi ból,

tak jak robił to wcześniej

Po raz pierwszy mam kogoś,

o kim wiem, że mnie nie opuści,

nie będę już nigdy samotny

Po raz pierwszy mogę powiedzieć -

to moje, nie możesz tego zabrać

Tak długo jak otrzymuję miłość

wiem, że mogę to uczynić

Po raz pierwszy w życiu

mam kogoś, kto mnie potrzebuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz