środa, 15 lutego 2012

Don't Cry tłumaczenie piosenki

Nie bądź dla siebie zbyt ostra.

Te łzy są dla kogoś innego.

Słyszę twój głos w telefonie

Słyszę, że czujesz się samotna

Moje kochanie.


Och, kochana.

Proszę, kochanie

Moje kochanie.


Kiedy byłaś młoda

I prawda była najważniejsza

Byliśmy dojrzalsi

I żyliśmy życiem bez żadnych wątpliwości.

Te wspomnienia

Wyglądają, jakby zdarzyły się bardzo, bardzo dawno temu.


Co się z nimi stało? Kiedy czujesz się jak ja, chciałbym, byś wiedziała.

.... One wszystkie stają się pewne....


Nie płacz.

Nie sama.

Nie płacz,

Dziś w nocy, moja mała.

Nie płacz,

Zawsze będziesz kochana.

Nie płacz,

Dziś w nocy

Moja mała.


Dziś śniłem

O przyjaciołach, jakich miałem wcześniej.

I zastanawiam się, dlaczego.

Jedyni, których obchodziłem, nigdy więcej nie zadzwonili.

Czuję się zraniony.

Ale ty wiesz, że przezwyciężyłem ból.

I teraz jestem silniejszy

Nie może być ognia zanim nie będzie płomyczka.


Nie płacz.

Nie jesteś sama.

Nie płacz,

Nie dziś w nocy, moja mała.

Nie płacz,

Zawsze będziesz kochana.

Nie płacz, och...


Limuzyny i pochlebcy

Nie zostawiaj mnie teraz

Ponieważ boję się, co mi zrobisz.

Teraz jest wilkiem

W moim łóżku (L)


W mojej głowie.

W mojej głowie.

W mojej głowie.


Wyzwanie, podjęliśmy się i pracowaliśmy ciężko.

Oni pracują ciężej teraz.

Zawsze, gdy myślimy że mamy wystarczająco.

Nie czuj się samotna

Ponieważ ja cię rozumiem.

Jestem twoim środkiem uspakajającym.

Weź mnie trochę, kiedykolwiek będziesz mogła.


Nie płacz... nie jesteś sama.

... nie bądź dla siebie zbyt ostra...


Nie płacz... dziś w nocy, moja mała

...Te łzy są... dla kogoś innego...


Nie płacz... zawsze będziesz kochana

... Słyszę twój głos w telefonie...


Nie płacz... dziś w nocy, słodziaku

... Słyszę, boisz się... sama.


Nie płacz... Nie płacz... Nie płacz... Nie płacz...

... moja mała

Płacz... Nie płacz...

Ponieważ zawsze będziesz kochana

Nie płacz

Nie płacz dziś w nocy

Och...


Moja mała, moja mała, moja mała, moja mała, moja mała, moja mała, moja mała

ba da ba ba da da


Moja mała, moja mała, moja mała, moja mała, moja mała, moja mała, moja mała

Och... yeyeyeyeah, yeyeyeyeyeah.

Moja mała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz