poniedziałek, 13 lutego 2012

KoRn Hey Daddy tłumaczenie

Pozwól mi zobaczyć(pozwól mi zobaczyć)

Jak moje życie zostało (zabrane)

Zabrane

Ten demon(nawiedza mnie)

Nawiedza mnie

Oni czekają(pomóż mi)

Pomóż mi!!!


Mieszasz mnie z błotem

Jestem zakneblowany i związany

Podnosisz mnie, gdy jestem załamany

Nie mogę żyć bez nich

Nie żyję bez nich


Hej, tatusiu(tatusiu)

Zabierają mnie(stąd)

Gryzą

Stawiając czoła(moja dusza)

Moja dusza

Oni zjadają

Proszę, pomóż mi


Mieszasz mnie z błotem

Jestem zakneblowany i związany

Podnosisz mnie, gdy jestem załamany

Nie mogę żyć bez nich

Nie żyję bez nich


Oni noszą tą rzecz, wewnątrz mnie

Chcą się wydostać

Wszystko to jest krzykiem i wrzaskiem

Staram się ich nie wypuścić

Mówią mi, żebym się skrzywdził

Mówią mi, żebym się skrzywdził

Mówią mi, żebym się skrzywdził

Ale ja nie mam zamiaru słuchać


Mieszasz mnie z błotem

Jestem zakneblowany i związany

Podnosisz mnie, gdy jestem załamany

Nie mogę żyć bez nich

Nie żyję bez nich


Mieszasz mnie z błotem

Jestem zakneblowany i związany

Podnosisz mnie, gdy jestem załamany

Nie mogę żyć bez nich

Nie żyję bez nich


Hej, tatusiu(czekam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz