środa, 7 marca 2012

Back To You tłumaczenie tekstu piosenki

Byłem przygnębiony.

Zwyciężyłem.

Byłem taki, że nie mogłem mówić.

Byłem tak zagubiony, że nie mogłem widzieć.

Chciałem rzeczy, które były poza moim zasięgiem.

Następnie znalazłem Ciebie i pomożesz mi z tym i pokażesz mi

Co robić.

Też dlatego wracam do Ciebie.


Jak gwiazda co strzeże okrętu po drugiej stronie oceanu,

Tak jak miłość może zabrać mnie z powrotem do domu, do Ciebie.

I jeśli trafię na tę gwiazdę to pewnego dnia będę tam, gdzie Ty.

Ponieważ ja wiem, że wkrótce przyjdzie dzień yeah powracam do Ciebie.


Byłaś samotna, ale tego nie widziałaś.

Byłaś w bólu, kiedy o tym nie wiedziałem.

Pozwól robić mi to, co potrzebne Tobie,

Gdzie, tam, kiedy potrzebuję Cię.


Mogłabyś stracić na sile ,

Mogłabyś robić głupstwa,

Ale nigdy nie zmienisz punktu widzenia.

Też dlatego wracam do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz