środa, 7 marca 2012

I'm Still Good tłumaczenie piosenki

więc mogę wymknąć się znowu
wejść w to teraz i później
to nic nie znaczy
wciąż mam się dobrze

rozgladam się w około
jak sie tu znlazłam?
to nie jest częśćią mojego planu
sytuacja nie jest w moich rękach

myślę o tym,gdy
chcę się poddać
jak nie przestawać?
jak trzymać głowę w górze?
więc teraz wiem,że
nie zamierzam sie poddawać
nigdy sie nie poddam

więc mogę wymknąć się znowu
wejść w to teraz i później
to nic nie znaczy
wciąż mam się dobrze

staram się jak mogę
kiedy upadnę,to kłopotliwe
znów podnieść sie do góry

wciąż mam się dobrze

ty żyjesz po swojemu
a ja nie mogę się otrząsnąć
to leży mi na sercu
więc jedynie mówię
jestem tylko człowiekiem
życie czasami przytłacza

myślę o tym,gdy
chcę się poddać
jak nie przestawać?
jak trzymać głowę w górze?
więc teraz wiem,że
nie zamierzam sie poddawać
nigdy sie nie poddam

więc mogę wymknąć się znowu
wejść w to teraz i później
to nic nie znaczy
wciąż mam się dobrze
staram się jak mogę
kiedy upadnę,to kłopotliwe
znów podnieść sie do góry

życie wszczyna walkę ze mną
ale ja mogę podjąć się wszystkiego
sprawię,że to stanie się realne
ten sen,wierzę w niego

myślę o tym,gdy
chcę się poddać
jak nie przestawać?
jak trzymać głowę w górze?
więc teraz wiem,że
nie zamierzam sie poddawać
nigdy sie nie poddam

więc mogę wymknąć się znowu
wejść w to teraz i później
to nic nie znaczy
wciąż mam się dobrze
staram się jak mogę
kiedy upadnę,to kłopotliwe
znów podnieść sie do góry

znów podnieść się do góry
wciąż...
wciąż mam się dobrze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz