sobota, 3 marca 2012

G.O.A.T tłumaczenie piosenki

Jestem najlepszy na te czasy
To dla tych którzy nie wiedzą jak to jest
Mam na myśli najlepszego że wszystkich czasów
I uważam się za jednego z takich
Bardzo wam dziękuję, jedziemy!

To jest ta część o którą się martwiłem
Wszyscy myślą że moja kariera jest na dnie tej rurki
Siedzę w zakurzonym garażu i wdycham opary tlenku węgla
I wszyscy mówią mi co powinienem teraz robić
Jak mam z tego wyjść i o czym rapować
I wiem że jeszcze mam wiele w moim rdzeniu przedłużonym i że muszę wyjść
I nie jestem pewien jak to wszystko pójdzie
Oni prawdopodobnie pomyślą że nadchodzę taki pewny siebie (haha)
Jakbym właśnie zaczął pierdolić wszystko co naprawdę o mnie myślisz
Zobacz, to coś o mnie
Jest tym czego tak naprawdę o mnie nie wiesz
Wszyscy tworzą o mnie jakieś plotki
Tak, istnieje pewnego rodzaju aura tego króla wokół mnie
Oczytają mnie z tym gównem gangsterzy, zabójcy i złodzieje,
Najbardziej niebezpieczni kryminaliści
I czuję się bardziej komfortowo wśród nich niż w moim pierdolonym sąsiedztwie
Ale, widzisz, moim marzeniem jest zostać zapamiętany jako jeden z najlepszych, kiedy wychodzę
Dlaczego wydaję się to tak jakby pakowali mnie do tego samego pudła co innych raperów?
Więc kiedy Weezy powiedział że będzie lepszy niż Jay-Z
Proszę, czy to tylko oznacza
Że podświadomie on myśli że Jigga jest lepszy niż on
Jest jedyny w tej lidze, widzisz to łatwe
Po prostu uważać mnie za najlepszego białego rapera jaki jest
Znając Boga, to cholernie dobrze że jestem jednym z najlepszych raperów
Którzy żyją w tym okresie

Refren:

Jestem najlepszy na te czasy
I nie mam zamiaru się tym napawać
Ale wiem co wiem i wiem co myślisz
I to nigdy nie znalazło się w magazynowym tuszu
Bo jakby to wyglądało jakby nazwali mnie najlepszym w tych czasach
I to dla tych którzy nie wiedzą jak to być najlepszym w tych czasach
To mam na myśli najlepszego ze wszystkich czasów
I uważam się za jednego z takich
Bardzo wam dziękuję, jedziemy!

Może oni wyobrażają sobie drogę na której jestem
Więc próbują szukać się w nowym Eminemie
Albo w nowym Shadym, myślą że to się w ogóle może zdarzyć
Człowieku, myślałem że jestem szalony
Być może mógłbym, ale oni oddają mi hołd w dziwny sposób
Więc pozwól że oddam hołd mojemu białemu konkurentowi w podobny sposób
Widzisz, prawie nigdy nie słychać jak biały Paul Wall się prowadza
Bo jego liryka jest słaba, nie stanowi dla nikogo zagrożenia, tak już jest
I Bubba Sparxx on po prostu nie chciał pisać
Bo on zdążyłby złapać biel tego śniegu
Nawet Timbaland nie chciał go w swoim studio
Więc odszedł z tego, prawda
I to jest takie smutne bo on upadał, prawda
Amerykańska biała nadzieja, prawda
Więc teraz oni muszą wchodzić w dupsko innemu białemu raperowi, racja
Przez których dalej mam mieszane uczucia co do tego
Oni mówią że to prawdziwe, ja tym po prostu już rzygam
Jest coś co mówią o białym chłopcu nawet czarni i te cholerne dziewczyny
I uwielbiam kiedy mówią to całe gówno o Tigerze Wood'sie
„czy to nie ironia ze najlepszym raperem jest biały, a najlepszym golfistą czarny?"
a ja jestem tym który łapie te wszystkie niedogodności
ale są ludzie którzy nie słyszeli o Eminemie dopóki nie wyszła 8 mila
ale jestem gotowy uderzyć na środkową Amerykę
rodzice mieli wszystko żeby mnie teraz polubić
bo nagle nie jestem takim złym facetem
wszystkie te nienawiści pchały mnie do odejścia
byłem blisko popełnienia samobójstwa kariery, więc musiałem odwrócić się od tego czarnego charakteru
tak pedalscy pedały, pedalscy geje
Bóg stworzył tą Raggedy Ann and Andy
I Angelinę Jolie która jest po prostu kolejną suką
A Brad jest frajerem bo kiedyś ją przeleciał
Ona chce jechać do Somalii i adoptować kolejne dziecko
Wiesz co ci powiem? Nie
Lepiej weź sobie trochę dzieci od Madonny
Ona chce tego całego rozgłosu i go dostaje
Chcesz Shady'ego? Cóż, więc go dostaniesz człowieku
Ale nie będę przepraszał za to gówno

Refren:

Jestem najlepszy na te czasy
I nie mam zamiaru się tym napawać
Ale wiem co wiem i wiem co myślisz
I to nigdy nie znalazło się w magazynowym tuszu
Bo jakby to wyglądało jakby nazwali mnie najlepszym w tych czasach
I to dla tych którzy nie wiedzą jak to być najlepszym w tych czasach
To mam na myśli najlepszego ze wszystkich czasów
I uważam się za jednego z takich
Bardzo wam dziękuję, jedziemy!

SHADYFANS.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz