sobota, 3 marca 2012

Michael Jackson Unbreakable tłumaczenie

Niezniszczalny


Teraz zastanawiam się dlaczego myślisz

Że możesz przyjść do mnie z niczym

Wygląda na to, że wiedziałbyś od zaraz

Kiedy i jak miałem słabsze dni

I wszystko przez co przeszedłem,

Ciągle jestem tutaj


Nie popełniaj nigdy błędu

Kochanie ja z tego korzystam

I nie ma sposobu,

Żebyś się kiedykolwiek dostał do mnie

No dalej, czy nie widzisz,

Że nigdy przenigdy nie zranisz mnie

Ponieważ nie pozwolę na to,

Widzisz jestem za duży dla Ciebie kochanie


Nie możesz w to uwierzyć,

Nie możesz tego sobie wyobrazić

I nie możesz dotknąć mnie,

Ponieważ jestem nietykalny

I wiem, że nienawidzisz tego,

I nie możesz tego znieść

Nigdy mnie nie złamiesz,

Ponieważ jestem niezniszczalny


Teraz nie możesz mnie powstrzymać nawet

Mimo, że myślisz

Że jeśli mnie zablokujesz, to Ci się uda

I gdy grzebiesz mnie

Pod spodem całego swojego bólu

Jestem wytrwały i śmieję się,

Gdy wydostaję się na powierzchnię


Nie popełniaj nigdy błędu

Kochanie ja z tego korzystam

I nie ma sposobu,

Żebyś się kiedykolwiek dostał do mnie

No dalej, czy nie widzisz,

Że nigdy przenigdy nie zranisz mnie

Ponieważ nie pozwolę na to,

Widzisz jestem za duży dla Ciebie kochanie


Nie możesz w to uwierzyć,

Nie możesz tego sobie wyobrazić

I nie możesz dotknąć mnie,

Ponieważ jestem nietykalny

I wiem, że nienawidzisz tego,

I nie możesz tego znieść

Nigdy mnie nie złamiesz,

Ponieważ jestem niezniszczalny


Nie możesz w to uwierzyć,

Nie możesz tego sobie wyobrazić

I nie możesz dotknąć mnie,

Ponieważ jestem nietykalny

I wiem, że nienawidzisz tego,

I nie możesz tego znieść

Nigdy mnie nie złamiesz,

Ponieważ jestem niezniszczalny


Możesz próbować mnie zatrzymać,

Ale to nie pomoże

Nie ma znaczenia co zrobisz, ciągle będę tutaj

Przez wszystkie Twoje kłamstwa i głupie gry

Jestem ciągle taki sam, jestem niezniszczalny


[RAP]


Nie możesz w to uwierzyć,

Nie możesz tego sobie wyobrazić

I nie możesz dotknąć mnie,

Ponieważ jestem nietykalny

I wiem, że nienawidzisz tego,

I nie możesz tego znieść

Nigdy mnie nie złamiesz,

Ponieważ jestem niezniszczalny


Nie możesz w to uwierzyć,

Nie możesz tego sobie wyobrazić

I nie możesz dotknąć mnie,

Ponieważ jestem nietykalny

I wiem, że nienawidzisz tego,

I nie możesz tego znieść

Nigdy mnie nie złamiesz,

Ponieważ jestem niezniszczalny


Nie możesz w to uwierzyć,

Nie możesz tego sobie wyobrazić

I nie możesz dotknąć mnie,

Ponieważ jestem nietykalny

I wiem, że nienawidzisz tego,

I nie możesz tego znieść

Nigdy mnie nie złamiesz,

Ponieważ jestem niezniszczalny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz