wtorek, 1 maja 2012

Freddie Mercury - How Can I Go On tłumaczenie

Kiedy zabrano całą sól z morza

Stoję pokonany, jestem nagi i krwawię

Ale gdy tak bezwzględnie mnie oskarżasz

Czy ktoś mi uwierzy

Usłyszy mą obronę i zaopiekuje się mną?


Jak mogę dalej żyć, z dnia na dzień

Kto potrafi sprawić, że będę zawsze silny

Gdzie będę bezpieczny, gdzie jest moje miejsce

W tym ogromnym świecie smutku

Jak mogę zapomnieć te piękne marzenia, które dzieliliśmy

Straciliśmy je i nigdzie ich już nie odnajdziemy

Jak mogę dalej żyć?


Czasami wydaje mi się, że drżę w ciemnościach, nie widzę

Gdy ludzie mnie przerażają, próbuję skryć się z dala od tłumu

Czy jest ktoś, kto mnie pocieszy

Panie, zaopiekuj się mną


Jak mogę dalej żyć (jak mogę dalej żyć), z dnia na dzień (z dnia na dzień)

Kto sprawi, że będę silna (kto sprawi, że będę silny)

Zawsze (zawsze)

Gdzie będę bezpieczna (gdzie będę bezpieczny)

Gdzie jest moje miejsce (gdzie jest moje miejsce)

W tym olbrzymim świecie smutku (w tym olbrzymim świecie smutku)

Jak mogę zapomnieć (jak mogę zapomnieć)

Te piękne marzenia, które dzieliliśmy (Te piękne marzenia, które dzieliliśmy)

Straciliśmy je i już nigdzie ich nie odnajdziemy

Jak mogę dalej żyć?

Jak mogę dalej żyć? Jak mogę dalej żyć? Dalej żyć, dalej, dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz