wtorek, 1 maja 2012

Queen - Stone Cold Crazy tłumaczenie

Zupełnie Szalony


śpiąc twardo w sobotni poranek

śniłem - byłem Al Capone

Krąży plotka, że muszę opuścić miasto

Cuchnę, jak wysuszona rybia ość

Oto jest Księga Praw Mojżesza, która powali te drzwi

I jeszcze raz mnie stąd zabierze

Nigdy, nigdy, nigdy już tu nie wrócę

Muszę wydostać się z tego lodowatego miejsca

Szalony

Zupełnie szalony, no wiesz


Deszczowe popołudnie, muszę nabrać powietrza, aby

Zagrać na mym puzonie

Nie mogę, nie mogę, nie mogę już tego wytrzymać

Muszę wydostać się z tego lodowatego miejsca

Szalony

Zupełnie szalony, no wiesz


Spaceruję po ulicy, strzelam do ludzi

Z mego gumowego pistoletu na wodę

Oto wysłannik, przyszedł tu, aby mnie zabić

Musiałem wziąć się w garść, wstać i uciec

Włączyli syreny

Właśnie skończył mi się alkohol

Wpakują mnie do więzienia,

Jeśli zamknięta będzie droga do Nieba

Czy pozwolą mi pójść do piekła

Szalony

Zupełnie szalony, no wiesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz